Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Bo zawsze jest warto.Nawet jak jest okropniaście smutniasto i jak nikogo nie mamy. Warto bo jutro będzie następny dzień i... i no cóz będzie lepiej!?Moja jeszce jedna psiapsiółka kupiła sobie koszatniczkę, bo Ewelina już ma od tygodnia bo dostała na nowy rok. Od Eweliny to się nazywa jakoś na "f", nie pmiętam :/. No i miło by było jakby ktoś mi coś skomentował. W szkole była naprawdę fajnie oprócz mojej pały z przyry no ale trzeba żyć dalej :). Kurde, gdzie Georg? O nie szafa jest otwarta, znowu będzie latał po wieszakach :/ Jezu za każdym razem jak ktoś przypomina o tym ze ktoś ma z naszej klasy odejść to mi się chce płakać :( szczególnie o Szumiego :(((.No ale trzeba być optymistom co nie? :) O jest Georg był za łóżkiem a teraz jest na moich kolanach. Idę sory ze taka długa notka!                         Emilasek gupek

emila_08 : :

Uff..... Komentarze (0)
04. stycznia 2004 19:37:00
linkologia.pl spis.pl

Matko niebardzo wiem co pisać. Ale mam ochotę pisać no to trudno. Hej czy notki na tym blogu wyglądają tragicznie? Bo to wcale nie jest tak ze ja jestem jakimś ochydnym załamańcem! Ja nie. Jeju oni sie kłucą. Dobrze ze Georg nie jest człowiekiem. Niewiem jestem jakaś podłamana troszke. Byłam dzisiaj na blogu takiej jednej "najpiękniejszej". Jeżeli chodzi o mnie to uważam ze to właśnie jest przykład dziwki. :p . I tak to jest moje najulubieńsze tło. I podoba mi się najbardziej mimo że wam się juz pewnie nudzi :p. Ale wnerwia mnie ten blog jak niewiem co. Fajny był występ nauczycielek nie ma co :). Idę papa!!!!!

emila_08 : :

Nudzę się :((( Komentarze (2)
04. stycznia 2004 11:50:00
linkologia.pl spis.pl

To tło jest do du.. znaczy nie podoba mi sie. Śniło mi sie dzisiaj coś o Pięknej i Bestii... ble! Że ja sie ożeniłam z Bestią i było romantycznie i wogóle. A ja koffam Szumcia :). To co mam sie z Bestią żenić. Buuuuu, mój palec, gupi Georg! Ale i tak go koffam. Znaczy ale tak jak się kocha koszatniczki. Bo nic wiecej. Komentujecie mi jak diabli. Żygać się chce. A ja to komentuję :). A przynajmniej siedzę na waszych blogach. Wogóle ten blog mi na nerwy działa. Chyba go zdejmę albo komuś oddam. No zobaczy sie jeszcze. Paaaaa, Wampir Emilkaaaaaaaaaaa :)

emila_08 : :

Wampiry łączcie sie Komentarze (0)
04. stycznia 2004 11:12:00
linkologia.pl spis.pl

Hej, mi się ten szablon nie podoba. Znaczy szablon jest spox ale ten obrazek po lewej :). Chyba wezmę inny taki z misiem. Georg mnie dzisiaj podgryzł, bo mu działąłam na nerwy. Bo mu nie dawałam wejść za łóżko :). Ugryzł mnie ja go schowałąm do klatki i on siedział obrażony. A teraz już sie odgniewał i siedzi sobie za łóżkiem i podgryza kabel od lampki :/. Dobrze że kabel jest gruby ale i tak Georga zaraz z tamtąd wyciągnę. Już zrobiłąm z polskiego :). Ale do metodystów było dużo :(.Ale też już odrobiłam :).Niedługo kupię Georgowi smycz, fajniście, bo załatwiłam z panią Danusią żeby sprowadziła do sklepu.I sprowadz.Smycze są od 17 :/. No, cóż muszę wydawać na moją Georgówę. A ten tytuł to od "wywiad z wampirem".Extra film! paaaa

emila_08 : :

Hey, witajcie w nowym roku! Komentarze (0)
03. stycznia 2004 11:46:00
linkologia.pl spis.pl

Sory ze sie tak długaśnie nie odzywałam ale coś mi sie stało z blogiem i go nie było :(. No ale już jest. Na sylwestra było extra mówię wam. Posikałam sie ze śmiechu na balkonie przed całą widownia :))))). Niechcący.Później coś dopiszę pa!

emila_08 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nylescol | omnibusek | teresd6v | 01albonic | dark-soul | Mailing