sty 14 2004 Najsmutniejszy dzień całego życia...
Komentarze: 5
 Nie wiem co mam zrobić.Poprostu niewiem. Niewiem jak wogóle mogłabym robić cokolwiek! Wiem kto odejdzie ;(. Tak, jasne wiem że to niemal od początku było oczywiste ale... cały wieczór i popołudnie tonie we łzach... i  teraz nikt nie moze mi powiedzieć mówi się trudno i żyje się dalej. NIE DO MNIE! Gdyby jeszcze ktoś inny, ktokolwiek ale nie Szumi! Ja niewiem co teraz będzie. Co będę go spotykać na przerwie? Ja nie potrafię tak...
emila_08 : :
sasha
26 stycznia 2004, 19:00
wiem ze sie zapewne zalamalas:( wszystkim jest smutno:( nom ale pish notki bo poraz 10 wchodze juz na tego bloga a tu nic nowego nie ma:( !!!!!
zurek
17 stycznia 2004, 16:40
Nie płacz kiedy odjade, sercem bede przy tobie.... CCCCCCMMMMMMOOOOOOKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!!!
LoOLa
16 stycznia 2004, 19:10
Hey Emilka to znoffu ja.Mam prośbę jeśli mash Gy Gy to odezwij siem kiedyś do mnie bo mam małą prośbę=]](4035213)czekam ;]]albo przynajmniej odezwij siem na moją pocztę!!!thx
bulwka
16 stycznia 2004, 15:27
potwierdzam!!! Ze mówi się trudno ipłynie się dalej i płyniesię dalej...W końcu to debil i nie ma co za nim płaka ć
kara
15 stycznia 2004, 15:11
ty go jeszcze kochasz? nie płacz wszystkim jest smutno ;(

Dodaj nowy komentarz